Skip to content

Klachtenreglement

Klachten-
reglement

Update: 19 maart 2023

INLEIDING

De medewerkers van 911 Letselschade streven naar maximale klanttevredenheid. Toch kan het gebeuren dat u andere verwachtingen had van onze dienstverlening. In dat geval kunt u dit aan ons melden zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Wij nemen uw klacht serieus en zien uw melding als een leermoment om onze dienstverlening nog verder te verbeteren.

HOE KUNT U EEN KLACHT INDIENEN?

Stuur een e-mail naar info@911letselschade.nl met vermelding van uw naam, telefoonnummer, de naam van uw behandelaar en het dossierkenmerk van 911 Letselschade. Geef daarbij aan of u een klacht heeft over de algemene dienstverlening van 911 Letselschade of over een specifieke medewerker.

HOE UW KLACHT WORDT BEHANDELD

Binnen 10 dagen krijgt u een ontvangstbevestiging en informatie over de interne klachtenprocedure. Uiterlijk binnen 20 dagen zullen wij inhoudelijk op uw klacht reageren.

Uw klacht wordt altijd voorgelegd aan de directie van 911 Letselschade. Een van de directieleden reageert inhoudelijk op uw klacht en zal met u overleggen over een oplossing voor uw klacht. Indien u dat wenst, samen met de betrokken medewerker van 911 Letselschade.

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht, dan kun u terecht bij het NIVRE (www.nivre.nl). 

NIVRE EXPERT

Indien de medewerker van 911 Letselschade aangesloten is bij het NIVRE (Register voor personenschade experts en belangenbehartigers) dan kunt u uw klacht ook indienen bij het NIVRE (www.nivre.nl). Uw klacht zal dan niet binnen 911 Letselschade afgehandeld worden, maar via de klachtenkamer van het NIVRE zelf.

Laat uw zaak niet verjaren

Vertel ons uw verhaal

Direct uw letselschade melden? Vul onderstaand formulier in en vertel ons uw verhaal.
Wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Direct uw letselschade melden? Vul onderstaand formulier in en vertel ons uw verhaal. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op.